07 maja, 2014

Must have - kurtka jeansowa



Po raz kolejny przekonuję się, że kurtkę jeansową powinna mieć każda z nas. Jest wygodna, pasuje do większości stylizacji i daje duży komfort noszenia nawet do bardzo eleganckich zestawów jak na przykład mój dzisiejszy. Poza tym jeans chyba nigdy nie wyjdzie z mody :) więc warto zaopatrzyć się w KLASYCZNĄ (bez ćwieków, kwiatków itp.) kurteczkę, a na pewno posłuży nam dobrych kilka lat i zawsze będzie modna  :). 

kurtka / jacket - Bershka
sukienka/ dress - Orsay
Buty / Shoes - Elilu
Torebka / Bag - Mohito




7 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a Ty jeszcze lepiej się w niej prezentujesz ;) Sukienka ma bardzo ładny motyw kwiatowy. Co do katanki, to zgadzam się z tym, że każdy powinien takową w swojej garderobie mieć. Ja pamiętam jak jeszcze kilka lat temu był taki szał na nie, teraz znowu jest i za kilka lat pewnie dalej będzie. Ja obecnie poszukuję swojej idealnej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna stylizacja :) urzekła mnie sukienka ze względu na kwiatowy motyw ;) ale pozostałe części garderoby też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/6/14 19:55

    super stylizacja świetnie wyglądasz
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2/7/14 23:42

    Podaj przepis na kolorowe drinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm :D w sumie to nie mam konkretnych przepisów, używam tego co akurat mam w domu :) Ale zdradzę Ci jeden sekret, blue curacao dobre na wszystko ;)

      Usuń
  5. Znakomita stylizacja, jesteś bardzo piękna;-)

    OdpowiedzUsuń