08 października, 2013

Leopart shoes



Buty, buty, buuuuty! :) To one odgrywają dzisiaj główną rolę. Nie dość, że wyglądają bosko, to jak na taki obcas są bardzo wygodne i na dodatek zapłaciłam za nie aż 22 zł w second handzie (nowiutkie, jeszcze z metką) ;). A jak spojrzałam na rozmiar i zobaczyłam nr 38, głos w mojej głowie wręcz krzyczał "NIE MOŻESZ ICH ZOSTAWIĆ!" wiec wzięłam, ;). 
Do tego ciepły sweter, zwykłe jeansy i płaszcz (ten też kupiony w ciuszku i również za "ogromne" pieniądze, bo aż 8 zł).


sweter / sweater – Reserved

trousers / spodnie – no name

płaszcz / coat – SH

shoes / buty  – SH

naszyjnik / necklace – House







Bo do zdjęć trzeba umieć pozować :D


6 komentarzy:

  1. Wow, 22 zł :) No i właśnie SH bardzo mi tutaj w Hiszpanii brakuje...Gdzieś tam w Barcelonie, czy Madrycie na pewno są, ale nie u mnie...Już zapomniałam, jaka to przyjemność szperać w poszukiwaniu takich perełek, ja te buty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie uwielbiam w SH, że można znaleźć całkiem dobre rzeczy za niewielką cenę :)

      Usuń
  2. Butki fajnie dopełniają look - sprawiają, że nie jest on nudny :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki sam naszyjnik w jednej ze stylizacji:)zapraszam http://ladyisfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń